четвер, 22 грудня 2016 р.

     




У нашій країні бажання творити добро зростає напередодні виборів. У місті Бар вибори позаду, благодійні вчинки вже не вплинуть на волевиявлення барчан, тому я з великою радістю константую: хто був гарною людиною, той і залишився. У чарівний і довгоочікуваний день - день Святого Миколая у Центрі «Еверест» наступив прекрасний привід впустити у наш заклад казку і насолоджуватися нею разом з дітьми, а вони вміють це робити краще за всіх.
     Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені М.Грушевського і Барська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 показали цікаве дійство з піснями, веселими таночками, віршами, молитвами до Святого Миколая. Діти у віршах та піснях попрохали у Святого Миколая здоров’я для тата і мами, собі подаруночків та щасливої долі для всієї родини.
    «Еверестівці» отримали солодкі подарунки від міського голови Артура Цицюрського, голови районної ради Михайла Піддубного, незмінного доброчинця наших дітей - Миколи Журавля, приватного нотаріуса Одеського міського нотаріального округу, депутата районної ради Олексія Пацьори, членів ГО "Самопоміч": В’ячеслава Мельника, Сергія Бородкіна і Володимира Маліцького.
     Дуже гарним сюрпризом для всіх став солодкий подарунок із милими сніговичками - двоповерховий торт і пакуночки цукерок. Мені дуже шкода, що я не можу назвати людей, які подарували нам казковий подарунок, це їхня воля, а моя обіцянка. Але на душі так радісно, що ми на правильному шляху, бо саме добро, а не нові технології та багато грошей врятує світ та людство від фізичного та духовного знищення.

Немає коментарів:

Дописати коментар