середу, 8 квітня 2015 р.

                                                       7 квітня - Всесвітній день здоров'я
    Щороку 7 квітня населення планети відзначає Всесвітній день здоров'я. Піклуватись про здорове тіло та здоровий дух – актуально завжди й в усі часи. Вперше відзначення цього дня з метою пропаганди здорового способу життя та боротьби з поширенням різних захворювань відбулося ще у минулому столітті.
   Відповідь на питання, чи може бути людина щасливою, коли не має здоров´я, шукали сьогодні й вихованці Центру «Еверест».  
    Вчитель-реабілітолог  Центру «Еверест» Рожок Анастасія  підготувала  виставку-рекомендації «Будьмо творцем свого здоров'я», на якій представляються видання, які допомагають зрозуміти, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а перш за все – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я, вміння використовувати резервні сили свого організму та природні засоби.
     Під керівництвом сестри  медичної  Авдєєвої  Галини  клієнти дослідили санітарно-гігієнічний стан нашого закладу, спробували визначити значення фізичної культури та спорту в житті людини та залежність здоров´я від чистоти повітря.  Працівники  провели  інтелектуальну гру брейн-ринг на тему «Твоє здоров´я».  Учасники заходу перевірили свої знання з питань, які стосуються здоров´я та здорового способу  життя, повторили правила надання першої допомоги в різних ситуаціях.






Немає коментарів:

Дописати коментар