пʼятницю, 8 квітня 2016 р.

               Мандрівка країною Здоров’я

7 квітня 1948 року була заснована Всесвітня організація охорони здоров’я. З тих пір цей день в 194 державах-членах ВООЗ прийнято вважати днем здоров’я. Це не просто святкова дата в біографії вельми авторитетної міжнародної організації. У цей день проводяться заходи, що підкреслюють , як багато значить здоров’я, і що ще потрібно зробити , щоб воно поліпшувалося.
Цей день  в нашому закладі відзначили  по особливому –   волонтери загону «ЕВЕРЕСТ»  повели  вихованців Центру у дуже цікаву  та захоплюючу подорож у Країну здоров’я. Разом із Пігулкою та Вітамінчиком «еверестівці» побували на зупинках: «Спорт та фізкультура», «Шкідливі звички», «Вітаміни – це сила». На прикладі казкових героїв казки  на сучасний лад «Колобок» переконалися як важливо цінувати своє здоров’я й уникати шкідливих звичок.

Також висловлюємо щиру подяку Ірині Новіковій за смачні та надзвичайно красиві святкові кекси, якими пригощали вихованців Центру. 











Немає коментарів:

Дописати коментар